MARI BACA DOA

gif islamic

Thursday 17 February 2011

Tatkala GEMBIRA bertandang...

Alhamdulillah di atas rezeki Allah...selalunyer perkara yang menggembirakan tu kita akan anggap itu sebagai rezekilah....padahal semua yang berlaku kepada kita sama ada yang menyeronokkan ke atau yang menyedihkan ke...semuanyer adalah rezeki....tetapi bagi perkara yang menyedihkan kita tidak nampak ia adalah rezeki....kita cuma akan mengetahui hikmah kebaikannyer apabila sesuatu kebaikan terpancar selepas terjadinyer perkara yang menyedihkan itu....Allah Maha Mengetahui segalanyer...hehe...bersyarah plak.....

Banyak perkara yang  membuatkan aku senyum sampai ke telinga....hehe....


Pertamanya....aku dapat assistant baru....namanyer....Spice....suami yang carikan.....terima kasih abang....sayang abang....bukan orang lah tapi hanset....hehe....mempunyai sistem operasi jenis android.....macam2 applications boleh di'install' secara percuma....segala pekerjaan aku jadi mudah....






Keduanya....suami kata aku macam budak sekolah.....aaaaa....mudanyer aku....iyerlah tahun ni kan umur aku dah berubah angka depan...huhu....sekejap jer masa berlalu....rasanyer macam baru semalam umurku 18 tahun.....huhu.....suami kata macam tu sebabnyer aku baru jer potong rambut....rambut aku jadi pendek ala-ala tomboy gitu....





Dan ketiga....kesan calar kat depan kereta dah hilang........aku ada ceritakan dalam entry "tulah berlagak sangat"......ayah mat yang tolong polishkan....terima kasih ayah.....susah2 jer....kalu nak harapkan aku dan suami....alamatnyer kesan calar tu akan terpahat selamanyer kat situ....so insiden perlanggaran aku dengan moto dah berjaya dipadamkan....my kontot dah comel semula....



Syukur kepada Allah kerana mengizinkan GEMBIRA menziarahi aku.....

Thank you Allah....





No comments: