MARI BACA DOA

gif islamic

Tuesday 8 March 2011

Bye, bye, bye....JDC 7587...

Hari Ahad minggu lepas....aku membuat urusan penghantaran balik motosikal ku ke Pahang....Ibarat seperti sirih pulang ke gaganglah....Rasa sedih plak nak berpisah dengan motosikalku....JDC 7587...dah hampir 9 tahun bersamaku....sejak dari aku belajar degree sampailah aku kawen....banyak kenangan tercipta...kenangan accident ada...kenangan kena kejar dengan mamat moto pun ada...huhu...moto ni banyak berjasa kepada ku....


aku masa muda2...jadi minah rempit...

Dulu moto ni warna merah....pastu dah teruk sangat...aku tukarlah cover set....kebetulan warna merah dah abih....jadi sekarang moto ni dah bertukar kulitlah....jadi biru plak.....hehe....

 

Sebelum pos....repairlah yang mana patut...


Moto mandi...bertahun tak mandi...


berkilatlah sikit...hehe...

 
Terakhir...di Pejabat Pos Sg Petani...huhu...


Selamat tinggal JDC...terima kasih kerana berbakti kepadaku selama ini...

No comments: