MARI BACA DOA

gif islamic

Thursday 31 March 2011

Apalah asyik silap jer...


Huhu...sedihnyer...hari ni aku diserang penyakit sedih pulak...huhu....beselah...kitakan manusia biasa...ada penyakit satu pakej....gembira...sedih....aku sedih sebab ada jer aku buat mistake dalam report...silap calculationlah, silap unitlah, silap tarikhlah, silap grammar lah, typing error lah....ahhh macam-macamlah....huhu....nasib baik boss tak marah...Alhamdulillah....itupun rezeki juga....

Kalu boleh aku ingin buat yang terbaik...kadang-kadang bila terjadi perkara macam ni...baru tersedar yang kita ni adalah manusia yang lemah dan banyak kekurangan....insya Allah aku akan berusaha untuk meminimakan kesalahan aku...so aku kena lebih berhati-hati....Chaiyok...chaiyok...chaiyok....

Tadi buka web google...terjumpa gambar ni...sukalah pulak...copy jer lah...




2 comments:

Ummi Salsabila said...

Manusia tak dpt lari dr kesilapan..
tp pastikan hari ini lebih baik dr semalam :)

HuMayRah HaYatI said...

Iyer betul tu ummu salsabila.. tima kasih kerana sudi menziarah ke blog diari hidupku. Dtglh selalu..