MARI BACA DOA

gif islamic

Monday 14 March 2011

Kenapa kecik sangat?

Saat ni aku sedang mengarang entry sambil menunggu kereta dicuci..ceee itupun nak bagitau ke..huhu..nak buat macamana..dah poyo namanyer..hehe..

Berbalik kepada cerita entry ni..Persoalan di atas berlaku ekoran kesukaran aku dan suami mencari pejabat lawyer di SP untuk menandatangani dokumen-dokumen bakal rumah seperti diceritakan dalam entry ni "Selesailah cudah"....signboard tanda syarikat perniagaan selalunyer mempunyai saiz papan tanda yang cukup besar bagi memudahkan ia dilihat..tapi kali ini aku agak pelik..kenapa signboardnyer agak kecik..

Bila sampai sahaja di tempat yang dituju..setelah urusan selesai..lantas aku bertanya kepada staf di situ "kenapa signboard kecik sangat..kami nyaris2 tak dapat cari..tak nampak.."..Suami hanya mengiyakan bersetuju dengan soalan yang aku utarakan kepada staf tersebut...

Kemudian, staf itu menjawab.."Ooo itu adalah polisi untuk pejabat lawyer.."

Aku bermonolog sendiri....mmmm pelik juga...tetapi yang pasti mesti ada sebab kenapa....

Rupa-rupanyer ada banyak lagi benda yang aku tak tau...walaupun benda tu nampak macam kecik..tetapi itu menunjukkan yang aku tak berapa peka dengan keadaan sekeliling..huhu...dan aku bukanlah seorang yang teliti....

Alamak suami dah panggillah..mesti kereta dah siap di cuci..oklah setakat di sini sahaja yer..insya Allah..jika diberi peluang untukku mengarang lagi..kita jumpa di entry lain pula yer..

Published with Blogger-droid v1.6.7

No comments: