MARI BACA DOA

gif islamic

Sunday 13 March 2011

Oooo.....Six Star....



Sebenarnyer peristiwa ni dah lama berlaku....kalu tak silap...dalam bulan dua....22 hb kot....aku pun dah lupa kewujudan gambar-gambar ni.....aku perasan bila nak transfer gambar dari kamera ke ladtop....masa ni aku menghadiri seminar anjuran Agilent di Eastern & Oriental Hotel (E & O)....Hotel ni terletak di area Georgetown....area kat padang kota......kira grandlah....

Dah lama aku tak dengar lecture....mula-mula tu semangatlah....tapi lama-lama ngantuk pun menggila......huhu.....tambah plak tempat pun best....cahaya malap.....duduk pulak di belakang....dahlah aku ni rabun jauh....cukup package lah katakan.....selamat.....





Teringat perbualan aku dengan Swee In di pagi hari seminar tu.....masa tu kami sarapan pagi....aku berkata kepada Swee In...."Agak-agaknyer berapa star hotel ni yer...i think maybe 5 star"....Lantas Swee In menjawab..."no 5 star lah....6 star..."...

Mulut akupun dah jadi bulat macam O...."Oooo....Six Star.."



Sarapan di luar hotel....yang menghadap laut....


pemandangan laut....


Ketika makan tengahari.....terlalu banyak makanan terhidang....memang mewah....nampak sedap....macam-macam ada.....sampai aku tak tahu nak makan mana satu....bila tengok pekerja yang menghidang makanan-makanan tu....tiba-tiba aku jadi was-was....sebabnyer ramai pekerja chinese yang hidang makanan....aku tercari-cari pekerja melayu....adalah tapi tak ramai....aku cuma makan ala kadar jer.... 



Sajer ambik kek...sebab nak belajar snap gambar makanan....



Published with Blogger-droid v1.6.7


No comments: