MARI BACA DOA

gif islamic

Monday 28 March 2011

Masakan istimewa suami

Hari ni hari Isnin.....terasa malas sangat nak pegi kerja...huhu....apa-apa pun terpaksa kugagahi jua....dalam perjalanan....aku mendengar Sinar Pagi yang dikendalikan oleh Khril, SY dan KE di SinarFM....terhibur juga bila dengar....boleh juga menemani aku tatkala memandu seorang diri...ingat kata-kata Khril pagi tadi memberi semangat..."anggap jer hari ni hari Jumaat"...

Alhamdulillah...hari ni lif kat bangunan ofis aku dah boleh digunakan...kurang-kurangnyer perasaan malas tu berkuranglah sikit....huhu.....kalu tak hari-hari aku kena panjat 100 lebih anak tangga...penat....

Itu adalah celoteh pembuka entry hari ni....hehe....

Hujung minggu yang lalu.....pagi-pagi lagi suami dah ke pasar...kata suami dia masak special....Ayam bakar percik...sedappp...terima kasih abang...lain kali boleh masak lagi kan....hehe...


Ayam Bakar Percik


Sebenarnyer itu adalah resipi aku....nak juga naik nama tu....hehe....kalu kalian terliur dan teringin nak makan makanan ni ....jangan malu-malu mintak resipi yer....

No comments: