MARI BACA DOA

gif islamic

Friday 1 April 2011

Bercuti ke SARAWAK..

Insya Allah esok jika tiada aral aku dan suami akan bercuti ke SARAWAK selama empat hari.. so hari ni aku dah start bercuti.. nak buat preparation lah konon2nyer.. hehe.. ofismates dan boss aku sibuk bertanya kenapa aku ke SARAWAK.. huhu.. aku dengan selamba menjawab.. "pegi honeymoon.. "

Sebenarnyer kat umah pun boleh dikira honeymoon.. tak payahlah nak pergi jauh2..huhu..

Percutian ni telah dirancang sejak bulan sepuluh tahun lepas lagi.. nyaris2 tak dapat pergi.. kalu aku tak keguguran bulan 12 tahun lepas.. mungkin kandunganku berusia 7 bulan.. Kira boyot dahlah..



Masih dalam proses memacking baju dan barang2..

Pagi esok flight pukul 9.55 pagi..naik kat penang terus ke kuching.. Mudah2an Allah mempermudahkan perjalanan aku dan suami...

posted from Bloggeroid

2 comments:

Nadiah Sidek said...

selamat bercuti kak yati :)

HuMayRah HaYatI said...

Thanks Nadiah..