MARI BACA DOA

gif islamic

Wednesday 28 December 2011

Gaya Solehah tido

Buat masa sekarang aku excited sangat-sangat nak tulis pasal telatah anakku Iman Solehah...biarpun Solehah masih baby....hehe....al maklumlah anak sulung....excited terlebih...huhu....harapnyer kalian jangan menyampah plak yer....setiap hari aku akan meneliti hampir setiap inch perubahan atau perkembangan Solehah....mungkin itu naluri seorang ibu...aku jadi sebak apabila melihat titisan air mata Solehah....aku tak dapat bayangkan bagaimana hati seseorang ibu yang sanggup mendera secara mental dan fizikal anak-anak....yang lagi kejam....mereka sanggup membunuh dan membuang anak yang tak berdosa....huh....mungkin dunia dah nak kiamat....

Aku jadi terhibur melihat telatah Solehah.....Solehah selalu buat bunyi katak bila nak tido.....so sweet.....itu adalah salah satu persamaan tabiat Solehah dan baba dia....aku tak pandai buat.....aku selalu digelakkan suami.....huhu....tak per lah tak heran pun.....

Satu lagi gelagat Solehah....bila nak tido jer....dia akan nangis merenggek2....pastu tiba-tiba diam....rupa-rupanyer dah tertido....macam-macam....huhu....aku selalu memerhati gaya Solehah tido....macam-macam gaya ada....



Gaya yang paling aku suka tengok adalah kedua-dua tangan di dagu (seperti gambar paling besar di atas).....nampak manja....sayangg anak umi....tetapi Solehah selalu tido dengan gaya mendepakan tangan....


# 23/12/2011: Saiz pampers Solehah dah bertukar dari saiz NB (Newborn) kepada saiz S...dah besar anak umi ni....dah rasa makin berat...tak lama lagi mungkin umi dah tak larat nak dukung Solehah lama-lama...


No comments: