MARI BACA DOA

gif islamic

Saturday 31 December 2011

Entry ke 100 untuk 2011


[sumber: Facebook]

Sebenarnyer tak der citer pun nak ditulih kat sini...saja nak cukupkan 100 entry untuk tahun ni...hehe...

2011 bakal melabuhkan tirainyer...meninggalkan peristiwa2 yang berlaku....menjadi kenangan pahit dan manis yang hanya terpahat di laman diari hidupku....segala yang baik dijadikan amalan manakala yang buruk hendaklah ditinggalkan....

2012 bakal menjelma....semoga tahun depan memberikan aku sejuta kebahagian dan seribu kejayaan....sebenarnya aku sedikit gementar untuk memasuki tahun baru ni....aku bakal menyandang banyak jawatan...so tanggungjawabpun makin bertambahlah....opss kalian jangan salah faham yer....bukan naik pangkat kat tempat keje...hehe...yer lah akukan baru bergelar umi....dan insya Allah aku bakal bergelar pelajar tua pulak...so bertambahlah lagi 2 jawatan...hehe...macamanalah gayanyer nanti...mudah2an Allah permudahkan semuanyer...

*p/s: Nak ucap selamat tahun baru kat kalian ke...rasa macam malu pulak...sebab masa nak masuk tahun baru hijirah hari tu aku tak wish...huhu...

No comments: