MARI BACA DOA

gif islamic

Tuesday 13 December 2011

Ulangtahun kedua perkahwinan



Hari ni 13 Dis 2011 merupakan ulangtahun perkahwinan aku dan suami buat kali kedua....kali ni seperti juga tahun lepas...aku dan suami tidak dapat meraikan ulangtahun perkahwinan...kerana aku masih dalam tempoh berpantang....mmm so sad....tak dapatlah nak request macam2....huhu....

Kalu tahun lepas aku berpantang kerana aku keguguran....kali ni pulak aku berpantang kerana bersalin....aku bersyukur kerana dikurniakan cahaya mata yang comel....Iman Solehah....kepada suami tercinta...terima kasih atas segalanyer....tiada kata yang dapat mengambarkan bertapa bertuahnyer diri ni kerana dirimu diciptakan untukku....Maira berdoa agar kita kekal selamanyer....bak kata Faizal Tahir dalam lagunyer "Sampai Syurga"...

Tambahan baru pada 11.32 pagi....
Tiba-tiba awal pagi tadi, suami ajak makan di luar malam ni....hehe...seronoknyee....mmmm.....apa2pun aku hanya boleh makan makanan yang sesuai untuk orang pantang jer...huhu...

2 comments:

Nadiah Sidek said...

happy anniversary kak yati :)

HuMayRah HaYatI said...

terima kasih Nadiah... :-)