MARI BACA DOA

gif islamic

Monday 5 December 2011

Projek terakhir tahun 2011

Sample berbaris


Dah lama aku tak tulis entry mengenai keje aku....mungkin aku agak fobia atas apa yang berlaku pada beberapa bulan lalu....sebenarnyer ini pun bukan purposely aku nak cerita pasal keje.......tadi bila dok ralit belek ladtop aku terjumpa gambar ni....hehe....ambil peluang Solehah tido.....nak layan tido macam Solehah pun penat gak....gambar ni aku snap masa pertengahan bulan Oktober...saja2 jer lah snap gambar....boring keje sorang2... 

Seingat aku masa ni lah masa yang terpaling sibuk....hehe....buat2 sibuk jer kot.... :-P berderet-deret sample dengan pelbagai test....huhu....ponat jugak...iyerlah biasanyer keje buat dua orang....tu tak tambah lagi dengan yang tepi-tepi....huhu....ok gak macam ni....barulah terbiasa dengan multitasking...
  

No comments: