MARI BACA DOA

gif islamic

Wednesday 1 February 2012

Aduhai Solehah...

Ekoran Solehah tak mau hisap puting....seperti yang diceritakan dalam entry di bawah:



Aku pun mengajar Solehah menghisap ibu jarinyer sendiri....tetapi malangnyer Solehah menghisap penumbuknyer...huh....Aduhai Solehah...anak umi....mmmm.....macam lagu Mawi pulakkan...tapi lagu Mawi...Aduhai Saleha....hehe kira ejaan jer lah beza sikit....huhu...


Solehah...Solehah...


Hari ni aku ambil cuti sebab bawak Solehah pegi klinik untuk injection....Alhamdulillah Solehah menangis kejap jer masa nurse inject paha...kebetulan pulak masa tu Solehah dok syok menyusu...huhu....sebenarnyer umi kesian sangat tengok anak umi kena inject....umi yang terketar-ketar.....tapi demi kesihatan anak umi....umi relakan....

Berat badan anak umi naik 200 g dari bulan lepas...jadi berat sekarang 4.9 kg....Alhamdulillah aku masih menyusukan Solehah sepenuhnyer walaupun kadang-kadang aku merasa cemas....takut jugak Solehah tidak cukup susu....huhu...Mudah-mudahan Allah menolong aku....

*p/s: Selamat hari lahir buat adikku Wo yang ke-21...semoga dengan pertambahan usia ni akan mematangkan Wo...


No comments: