MARI BACA DOA

gif islamic

Monday 20 February 2012

I should start now!




Pagi tadi...ada lah beberapa email baru masuk dalam inbox aku...kebanyakan email2 yang aku dapat semuanyer yang ntah apa2... dalam 10 email yang masuk...ada lah 1-2 email yang berkaitan dengan aku...kadang2 langsung tak der....huhu....apa lagi aku sumbat jer lah email yang tak berguna tu ke dalam rubbish bin....buat menyemak akaun email aku jer....huhu....

Sedang aku memilih email untuk di delete....Aku terlihat ada satu email ni...waaa....tengok nama pengirim pun dah suspen...my SV lah....ada group presentation pagi jumaat ni....huhu...tiba-tiba aku jadi seram...tak lama lagi mesti turn aku pulak yang kena present....kurang2nyer 6 bulan lepas ni....huhu....aku harus bersedia....

I should start now! No more lepak2! 

*p/s: Alhamdulillah...Solehah dah lega sakit mata...tetapi sekarang suami pulak menderita sakit mata...dan aku dalam proses...mudah-mudahan Allah selamatkan aku dari penyakit ni...




No comments: