MARI BACA DOA

gif islamic

Tuesday 21 February 2012

Memori Aidil adha 2011

Memori daun pisang...hehe...cerita lapok dah ni...sebenarnyer dah lama aku nak tulih entry ni...tapi tak kesampaian...gambar tak der...al maklum lah menumpang kamera orang....huhu...cedeh gat aihh...

Masa ni 6 hb Nov 2011...iaitu lima hari sebelum aku bersalin....sepatutnyer kalu ikutkan aku dan suami kena beraya di sebelah Pahang....tapi masa ni aku dah tak larat nak jalan jauh....no more rayathon...

Kebetulan semua adik-beradik suami balik Kedah...jadi ayah Cot mengambil peluang masa tu untuk membuat mesyuarat tentang penubuhan Koperasi Keluarga Haji Mansor....meeting di pagi raya....hehe...



Setiap anak dan menantu diberi tugas...
Ayah Cot selaku pengerusi...
Mama mestilah jadi timbalan....
along merangkap setiausaha sementara untuk menulis minit mesyuarat...



Aku? Lepak2 jer....
haha...
ni lah antara proposal aku yang tak siap-siap...
nak set up halal lab...
bukan senang ma...
nak kena cari experience dulu...
insya Allah... 



Bergambar beramai-ramai...


*p/s : Hari ni aku dan suami bawak Solehah pergi check up di Hospital Sg Petani...Alhamdulillah perkembangan Solehah ok...berat badan pun dah mencapai 5.17 kg...

*p/s/s: Hari ni mata sebelah kanan aku diserang sakit mata....apalagi masa dalam hospitalpun aku pakai spek mata hitam....huhu....jangan orang fikir macam-macam cudah...



No comments: