MARI BACA DOA

gif islamic

Monday 13 February 2012

Tahniah Fisyah & Faisol

11 hb Feb....Majlis perkahwinan anak pak cik Abu Seman....saudara aku di sebelah ayah....sebenarnyer aku pun tak berapa faham apa hubungkait antara aku dan Fisyah ni....yang pasti berkupu-kupu lah....huhu...kira macam saudara bau2 bacanglah....kiranyer famili Pak cik Abu Seman adalah saudara aku yang paling dekat di Pahang...apa-apa hal dialah orang pertama yang datang menolong...

Aku sedikit kuciwa kerana tidak dapat menghadiri kenduri kawen anaknyer, Fisyah....dah jauh....lepas tu    tak der cuti pulak...nak buat macamana...tak der rejeki nak merasa nasi minyak Fisyah...huhu....anyway Kak Yati sekeluarga mengucapkan selamat pengantin baru dan semoga Fisyah dan suami tabah menghadapi liku-liku dunia perkahwinan...



Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat



Pak Cik Abu Seman sekeluarga...


*p/s: Gambar-gambar ni di ambil dari facebook Zura (adik Fisyah)....
*p/s/s: Hari ni adalah hari lahir adikku Solihin yang ke 14...Happy Besday Solihin...belajar rajin2 jangan dok berfacebook jer...



No comments: