MARI BACA DOA

gif islamic

Friday 21 January 2011

A. B. A. K. S



Mesti kalian tertanya-tanyakan....apa kaitan ABAKS dalam entry ni...ok...sebenarnyer ABAKS adalah nama pengenalan aku di dalam hp suami....sebenarnyer dah lama aku tau......itupun aku menyedarinyer secara tidak sengaja apabila aku mengodek hp suami....konon2nyer nak bluetooth lagu....hehe....termelencong plak....tak per dimaafkan.....seperti cogan kata KE (Kak Engku) dalam Sinar Pagi......"berhati-hati....dan bertindak di atas maklumat"....haha....tak der lah....aku tak berniatpun nak mengecheck....hehe....kepercayaan dan kejujuran adalah penting dalam sesuatu perhubungan....

Pastu akupun risik2 dengan suami....apa ABAKS tu...dia pun startlah bercerita...gini....gitu....bla...bla...bla... tiba2 hatiku berdesir....uniknyer....tu yang aku suka pada suami aku....ni yang bertambah2 sayang....

ABAKS adalah singkatan kepada:
                                                                                                              

Allah Bagi Anugerah Kepada Saya


2 comments:

Mengkuang berduri said...

sweet

HuMayRah HaYatI said...

hehe...sweet mcm tuan blog ni kan kak sita...:-P