MARI BACA DOA

gif islamic

Monday 3 January 2011

Terima kasih banyak2 Da...

Entry pembuka tahun ni.....tetapi menceritakan aktiviti terakhir aku tahun lepas.... iaitu 31 Dis....Kawan baikku Eda datang berkunjung ke rumahku di Sungai Petani.....Kira Eda adalah tetamu terakhir aku pada tahun 2010....Eda datang bersama suami dan anaknyer..Aidil Hakim....comel sungguh...geramnyer auntie yati...

Gambar-gambar ni aku ambil dalam facebook Eda...ntahlah aku boleh terlupa plak nak snap gambar...huhu.....al maklumlah ter"excited" jumpa kawan lama....seingat aku kali terakhir....aku bertemu Eda adalah pada tahun 2009....aku ada ceritakan dalam entry KUNJUNGAN KE KUALA LUMPUR....


Da...dan Aidil

Terima kasih banyak2 Da kerana sudi datang menziarahi aku....Sedap tak masakan aku? Sorilah...itu jer yang mampu aku masak....Bila ko nak datang lagi?....hehe....nanti bila2 aku turun KL....insya Allah...aku singgah kat tempat ko yer....

Kalian nak tau ek aku masak ape? hehe.... aku masak sempoi jer....nasi tomato, ayam masak merah, gulai ayam dan acar timun.....

Aku begitu terhibur melihat gelagat Aidil....lucu.....perasaan nak menjadi ibu...semakin membara..sabaq3....hehe.....Kata ayah Aidil....Aidil akan tersenyum bila melihat wajahnyer di cermin atau di skrin hp.....amboi perasan sungguh....anak teruna sorang ni....huhu.....Umur Aidil lebih kurang setahun 1 bulan....kalu tak silap....Mama Aidil bersalin masa kenduri kawen aku....

Aidil Hakim yang suka senyum..


Eda dan suaminyer, Razip
 

3 comments:

ROSE EDANIZA said...

ko jgn risau la.. kalo aku turun sg. petani confirm aku cari ko...

HuMayRah HaYatI said...

hehehe...manalah tau ko serik nak dtg umah aku lagi...iyerlah umah aku pun kosong jer..

ROSE EDANIZA said...

macam la umah aku semenggah sgt.. bleh buat tempat berteduh dah alhmdulillah..pape pun thanks yati coz layan family aku dengan baik sekali...