MARI BACA DOA

gif islamic

Monday 10 January 2011

oh no! suamiku botak...

Kejadian ni berlaku pada petang sabtu minggu lepas....on the way nak balik umah....."serius ke abg nak botakkan kepala"..berkali-kali aku bertanya kepada suamiku.....ekoran kenyataan suami nak membotakkan kepalanyer...suamiku hanya membiarkan soalan2 aku berlalu tanpa jawapan...huhu....sampai di kawasan kedai.....lantas suami memberhentikan kereta dan parking...suami keluar dan terus masuk ke kedai gunting rambut...

Suami berkata kepada tukang gunting rambut..."botakkan terus tapi buat line kat tepi"...tukang gunting rambut terkejut...dan dia bertanya sekali lagi untuk memastikan yang dia tidak tersalah dengar...suamiku mengiyakan saja...



Aku kat belakang...terkedu...huhu....botak....suamiku botak...sebenarnyer aku sedikit geli jika lelaki tiada rambut...skrg aku kena biasakan diri....haha....bila sampai di umah.....suami seronok sangat dan siap menyarankan aku supaya botak jugak....huhu...cadangan yang tak masuk akal...kata suami...kepala rasa ringan jer....tak panas....bila mandi air terus kena kepala....lagi satu....tak yah sikat rambut...minyak rambut pun tak abih....huhu....sebenarnya dah banyak hari suami MC dan amik cuti....gara-gara demam....


 wajah baru suami tahun ini..

 Suami yang kuat mengusik...huhu....


No comments: