MARI BACA DOA

gif islamic

Tuesday 18 January 2011

ikan oh ikan....

Petang Ahad yang lalu, aku mangajak suami jalan2 di Taman Rekreasi di SP....hehe....macam budak2 plak....macam2 alasan aku bagi nak tarik minat suami....haha....suamiku ni tak berapa minat pegi ke taman...tapi kalu ajak window shopping....laju jer....huhu....

Aku cakap makanan seperti biskut dan kek....banyak yang tak abis....sayangnyer....bleh jugak kita bagi makan kat ikan....sedekah.....kita dapat pahala.....hehe....nampaknyer suami macam berminat dgn aktiviti ni.....hehe...yahooo.....kali ni berjaya......

Makanan utk si ikan


Air tasik yang menghijau

Bila tengok tasik ni dan aktiviti seumpama ni....mengingatkan aku masa study kat USM dulu.....Tasik Harapan dan Tasik Aman.....macam2 kenangan ada....aku pernah buat study group kat situ......petang2 joging......bagi makan ikan.......seronokkkk.....rasa tenang jer......hilang tensen study.....mmmmm......bezanyer kat sini takde biawak....hehe......
 

"ikan oh ikan! timbullah"


Antara ikan2 yang dirai...





p/s: Harap-harapnyer nanti....aktiviti ni boleh jadi aktiviti mingguan yer.....bolehkan abg....hehe....

4 comments:

Mengkuang berduri said...

adoi...sedapnye ikan tu dapat makan kek!!!

ROSE EDANIZA said...

memang kena jogging selalu.. badan aku pun dah naik.. semua baju yang kecik2 dulu aku dah bungkus.. sayangnyer... sekarang kalo beli baju pun yang saiz mak2 pye je yang sesuai...

HuMayRah HaYatI said...

hehe...tu lah namanyer rezeki ikan kak sita...

HuMayRah HaYatI said...

eda..aku tengok badan ko steady jer...macam dulu-dulu jer...tak banyak berubah...