MARI BACA DOA

gif islamic

Friday 28 January 2011

Komtar: Kota Sesat


Letih giler...tadi aku sesat kat Komtar...hampir sejam aku berpusing-pusing mencari jalan...haha...lawak kan?...orang sesat kat hutan...tapi aku....kat pasaraya boleh sesat...ntahlah...aku pasti akan sesat bila datang kat sini....aku pun tak tahu kenapa...maybe struktur bangunannyer buat aku keliru....aku nampak semuanyer macam sama...

Aku park kereta berhampiran Masjid Jamek Simpang Enam....dan berjalan kaki ke Komtar....Tujuan aku ke sana....coz nak bank in check kat CIMB bank...nak cari bank pun satu hal...dah jumpa....and then settlekan hal aku....nak balik....alamak....aku blur....huhu....jalan2 cari jalan balik...tak jumpa2....aku tanya En Polis...pun tak dapat jugak...huhu....last2....dah lembik lutut....jumpa Uncle Beca...suruh uncle anta aku kat tempat aku parking kereta....first time aku naik beca.....best jugak....hehe...

2 comments:

ROSE EDANIZA said...

dah jadi ratu penang, komtar pun bleh sesat...

HuMayRah HaYatI said...

hehe...walaupun aku hari2 pegi Penang.....tapi aku jarang pegi Komtar...