MARI BACA DOA

gif islamic

Sunday 16 August 2009

Cabaran!

Semalam H menghadiahkan aku permainan puzzle..sebenarnyer dia bukan bagi hadiah..tapi kebetulan dia beli utk dirinyer..akupun apa lagi menempek jer lah..hehehe..buruk perangai aku..seingat aku..aku jarang buat permintaan..kadang2..x per kan..lg pun x lah mahal..murah jer..nak tengok ek? ni lah rupe puzzlenyer..puzzle kotak..


Sejak dari semalam hinggalah ke ari ni..aku masih x dapat selesaikan masalah puzzle ni..puas aku dok pusing2kan kotak2 kecik tu..sebenarnya H dah cakap dgn aku..dia kata aku x akan dapat selesaikan puzzle ni... melainkan ada methodnyer..huhuhu..aku pun apa lg..pantang dicabar lah..mmmm..jikalau anda sume bleh bantu utk selesaikan masalah ni..sila2 lah kongsi dgn saya..

3 comments:

-NS- said...

saya pun ada puzzle macam tu.. yup sampai sekarang pun tak dapat complete.. susah juga..:)

husna said...

kak yati cari ja penyelesaian rubik cube tu dalam internet. siap ajaq step by step lagi.

HuMayRah HaYatI said...

KAMI:hehe..mmg susah..tu y mintak sahabat2 blog bg key..

Husna:iye ker..ma cih husna..nti k yt cari..