MARI BACA DOA

gif islamic

Thursday 20 August 2009

NGERI...

Pagi tadi semasa mendaftarkan ladtopku untuk kemudahan WIFI hotspot di pusat pengajianku yang tercinta..sementara sedang menunggu..aku berboraklah dengan en R..pelbagai topik telah menjadi perbualan kami..dari satu topik hinggalah ke satu topik..dalam banyak2 topik yang diperbualkan..aku amat tertarik pada satu topik...topik tentang beberapa student post-grad yang mendapat gred 3 dalam pembentangan VIVA baru-baru ni...gred penilaian ini terbahagi kepada 1, 2, 3 dan 4.. jika dapat gred 1 dan 2..kira lepas lah..kalu dapat 3 atau 4..memang bermasalah..huhuhu..dengar2 citernya student2 ni mendapat gred 3 gara-gara tidak mengikut format yang telah diberikan oleh IPS.. husss..NGERInya! aku dengar....macamanalah dgn tesis aku plak..sekarang ni dah nak masuk hampir dua bulan tesis aku di hantar ke IPS..mudah2an Allah melembutkan hati-hati para pemeriksa tesis aku..tesis dan juga pembentangan selama tiga puluh minit ini menentukan kejayaan dan kegagalan untuk usaha yang dijalankan selama tiga tahun..

2 comments:

Nadiah Sidek said...

insyaAllah ok tu..

HuMayRah HaYatI said...

MUDAH-MUDAHAN..skrg ni dok seram sejuk menunggu tarikh viva dari IPS..