MARI BACA DOA

gif islamic

Monday 10 August 2009

Warkah buat SEDIH...



Saat ni aku didatangi oleh makhluk Allah y bernama SEDIH....sejak akhir2 ini begitu kerap SEDIH menziarahi aku...aku berterima kasih dan bersyukur ke hadrat Ilahi...sekurang2nyer ada jugak y sudi mggingati aku...apbl SEDIH dtg..aku selalu menghidangkannya juadah air mata...maafkan aku ya SEDIH..itu jer y mampu kuberikan pdmu...byk y perlu kita luahkan bersama...apabila kau dtg SEDIH..barulah aku rapat dgn y Esa...selama ni aku tenggelam dgn kegembiraan dunia...sehingga melalaikan aku...Lantas ku mencoretkan sesuatu untuk SEDIH bagi menghargai kehadirannya...

Terima kasih SEDIH..kerana sanggup bersusah payah menziarahi aku...
kehadiranmu menjadikan aku begitu menghargai kehadiran sahabatmu iaitu GEMBIRA..kirim salam pada GEMBIRA ya..tanya lah kpdnya..kenapa dia dah lama tak dtg menziarahi aku..


4 comments:

Nadiah Sidek said...

knp kak yati? ada mslh ke?

HuMayRah HaYatI said...

mmmm...cedihhhh...sumer org tinggalkan k yt..Nadiah..DR. Nasri..Azi...huhuhu...

husna said...

jangan la sedeh-sedeh kak yati..
syuhh syuhh SEDIH..ko ganggu kak yati bt per? pergi main jejauh la skit si-SEDIH oi!

HuMayRah HaYatI said...

hahaha...kelakar jugak husna ni..