MARI BACA DOA

gif islamic

Friday 14 August 2009

Hanya tinggal kenangan..

Sambutan hari lahir aku pada tahun ni iaitu pada 27 Julai yang lalu,
agak berbeza dari tahun2 lepas..pada tahun2 lepas, kebiasaannya supervisor n geng2 lab y buat surprise kat aku..
macam2 cara y diorg buat..huhu..aku mmg selalu tharu dgn kegigihan mereka...sampai menitiskan air liur...ops..air mata..hehe..sampai x leh nak makan..tharu punya pasal..
sebenarnye aku ni x berapa biasa dgn surprise-mensurprise ni..ni semua agenda gila2 supervisor kesayangan aku,
Dr. Coswald.

Dia Sabahan..dia dah balik Sabah pun..
dan ini plak geng2 lab..y turut berkomplot utk kenakan aku pada setiap besday..

baik ku kenalkan. dari kiri. kelihatan tunduk sambil memandang hset..nama dia azi..dia pun turut ikut jejak langkah DR Coswald...dan y tersengih macam iklan gigi tu..namanya aini..

y ni husna..future food photographer..(pic: credit to husna)

x ketinggalan
Nadiah..y dah kena amik dgn husband dia..
skrg ni ada kat US..


kira kini dah tinggal memori daun pisang..hehehe..Ini juga salah satu faktor y membuatkan kawan baik aku y bernama SEDIH sering datang bertandang..x undang pun dia dtg...Apa2 pun let bygone be bygone..kita x bleh hidup dgn kenangan..tp hidup dgn apa y ada disekeliling kita..kita seharusnya menghargai apa y ada disekeliling kita sebelum kita kehilangannya..dan

KINI aku bekerja di Company kawan DR. Coswald..sementara jer..oklah keje kat sini..fun..sad..sume dalam satu paket..
masa besday aku y ke-.....(rahsia! x leh tau)..second bos (wife bos), anak bos (daniel) dan kak wan buat surprise utk aku..aku x sangka aku dpt kek besday utk thn ni..ingatkan x dpt..

inilah kek besday aku..comel kan?


dan kad besday y special..handmade..dari anak bos (Daelin)..


inilah wajah Daelin y comel..baru berusia 5 tahun..


Di dalam kad, tertulis perkataan



Terima kasih sume..kehadiran kalian membuatkan hidupku bertambah ceria n bermakna..


#Pesan kpd Nadiah: K yt masih x dapat nak imagine apa y ada dalam kotak hadiah y nadiah bg dalam facebook tu..huhuhu..

3 comments:

Nadiah Sidek said...

ayoyo...dlm byk2 gmbr...awat letak gmbr nadiah ms nikah tu? huhu..berzaman dh gmbr tu :p

p/s: kak yati teringin nk dpt hadiah apa? yg tu la yg nadiah bg tp...dlm imaginasi je la. wakaka

husna said...

haiya.. food photograper ha?? maseh angan-angan mat jenin lagik..

awat cik-SEDIH tak p lagi??

husna pong rindu masa kita ramai-ramai dulu..

HuMayRah HaYatI said...

Nadiah:hehehe..saja k yt letak pic tu..dramatic cket..sayu jer..kikikiki :-)

mmmmm..mcm 2 plak ek..adusss..pandai jer dia main ngelak ek..huhuhu..mmm kira 1-1 lah..

Husna:mula angan-angan cik jenin..lama2 nti insya Allah..husna bleh..sbb husna pandai cari angle cantik..nti bleh jd photographer utk majlis k yt..hehehe..bleh kan?

bese lah..cik SEDIH kan kwn baik k yt..tambah2 bila terkenang kisah dulu..