MARI BACA DOA

gif islamic

Friday 21 August 2009

Jelesnyer saya..

Entry ini menunjukkan betapa jelesnyer saya pada housemate (Aini), labmate2 iaitu Husna, Muna, Marina dan sapa2 jer yang dapat balik ke kampung sempena menyambut ramadan..
seronoknyer kamu semua ek..dapat berpuasa dgn famili..huhuhu..aku...cuma ditemani oleh Kak Ila (akak housemate)..nasib baik dia tak balik kampung...kalu tak..lagi meranalah aku..
untuk menghilangkan perasaan sedih dan jeles tu..aku pun pegilah beli tiket balik kampung jugak..huhu..tapi bukan utk balik sekarang..tapi masa raya nanti.. :-P

3 comments:

puan oryza said...

kak marina kan hari2 balik kampung...huhu...

sy pun balik..jeles tak? hehehe

HuMayRah HaYatI said...

huhuhuhuhuhuhu...jeles gilerrr...

avie eicca said...

itula baru nak cakap ahah:P