MARI BACA DOA

gif islamic

Friday 28 August 2009

Peraduan Meneka Sinar Baru


kalu sebelum ni..semua entry saya banyak yang menyayat hati...maafkan saya yer...tak sengaja...kalu rombongan SEDIH datang bertamu tu..huhh..tak tau nak buat ape....menitis air mata jer lah...dan yang pasti idea nak mengarang datang mencurah-curah...mungkin itu hikmahnya..hehehe...setelah lama dikunjungi oleh SEDIH..Akhirnya...


Alhamdulillah..

Akhirnyer aku mendapat suatu sinar baru..

Sesuatu yang mampu mengukir senyuman di wajahku...

Sesuatu yang mampu mengembalikan sinar hidupku...

Sesuatu yang mampu mengubah cara kehidupanku...

Sesuatu yang akan mengubah segala-galanya dalam hidupku...

Mudah2an Allah memberikan sinar baru itu kepadaku...

Dan menjadi milik aku selamanya..


Dalam entry ini, saya ingin membuat peraduan meneka "Apakah Sinar Baru yang dimaksudkan oleh penulis blog DIARI HIDUPKU?"...dengan ini saya ingin mencabar sahabat-sahabat blog untuk menjawab soalan ini...hadiahnyer...rahsia...jawab dulu yer..

Silalah menyahut cabaran saya yer...
1. Nadiah
2. Husna
3. Marina
4. Farhana
5. KAMI
6. Kak Sita
7. sape2 yang berminat




8 comments:

puan oryza said...

adoyai...teka-teki teka tekuk la pulak...ade bape kali cubaan nih? huhu

-NS- said...
This comment has been removed by the author.
-NS- said...

kucing tu boleh senyum?? hairan.. :)

Nadiah Sidek said...

haa...nadiah tahu! kak yati dh nk kawin! ehe..

-NS- said...

apa benda tu? saya tak tau la..:(

HuMayRah HaYatI said...

Salam..buat:

CIK ORYZA: sekali jer cubaannyer..hehe..

KAMI: beselah..gambar bleh diedit...nak tau apa ek? cubalah teka..

NADIAH: Bukan itu jawapannya..

Nadiah Sidek said...

oh..bkn ke? haa...kak yati dpt keje baru!!!!!!!! kali ni betul tak?

HuMayRah HaYatI said...

hehehe..betul..pandai nadiah..tp x tau lagi..kan sinar baru..belum tau lagi..tengoklah kalu ada rezeki..doakan kak yati yer..